【お知らせ/Notice】二日ぐらい寝込みます
Added 2020-10-04 12:22:53 +0000 UTC再び体調が絶不調で座ってても激痛がする状態なので
少し限定絵の更新やら何やらが停滞します すみません(;´Д`)
ということで ついでにこの間に
最近新しいものを描きたい欲はあるので 何かいかがわしい絵が見てみたいキャラとか
ありましたらコメントとか残してくださると
あくまでも自分が知ってるものに限りますが 面白そうなら描くかもしれませんので
よろしくおねがいします
(何度も言ってますがラプザに関しては基本的に番組アンチなのでキャス以外描きません)
---ENGLISH---
I'm sorry, I'm sick and can't sit down, so I can hardly draw for about two days.
So, I would like to ask everyone, is there any character you would like to see in the R18 + illustration?
Please comment. Only for the characters I know, but if you find the comment interesting, you might draw it.
(However, I will not draw any tangled characters other than Cassandra.)