Why free mods now paid? (Neden ücretsiz modlar şimdi ücretli?)
Added 2025-06-14 00:48:44 +0000 UTCENGLISH:
- You will now download free mods with a membership because no one supports me :(
- You can access posts by becoming a member for 43TL (1.1$) per month :)
- I spend a lot of effort and time while making these mods, it is up to you to support me too, have fun playing :)
Turkish:
- Ücretsiz modları artık üyelikle indireceksiniz çünkü kimse destek olmuyor :(
- aylık 43TL(1.1$) a üyelik alarak postlara erişebilirsiniz :)
- Bu modları yaparken çok emek ve zamanımı harcıyorum sizede destek olmak düşer iyi oyunlar:)
Comments
allah belanı versin senin umutlanmıştım aylık ne lan!!! param yok o kadar milleti niye hayal kırıklığına uğratıyon
Çınar Ahmet Tosmak
2025-08-13 22:10:36 +0000 UTConu direk ön takım yerini değiştir drift yap sanırım drift ti drift yapınca düzeliyor
Cihan Partlak
2025-08-13 21:14:49 +0000 UTChocam 0.31 versiyon var ön tekerler yok hiç bir şekilde olursada dönmüyör
Emir Ekim
2025-08-11 15:58:55 +0000 UTCKral Ben Az Önce Üyelik Aldım Bir Tek Tofaş Modu Görüküyor bende neden
sualpizm
2025-08-03 10:16:54 +0000 UTC