前回の続きを考えてあったので投稿しておきます。 次は皆さんからご提案頂いたキャラから描こうと思います。 今月も多くのご支援ありがとうございます。 まだまだ感染症の拡大が収まらない状況ですので、ご無理の無い範囲で応援頂ければ幸いです。 I posted the continuation of the last time. Next time, I'm going to draw the character you suggested. Thank you for your continued support this month. The infection is still spreading, so I would appreciate it if you could support me as much as you can.
2granberia2
2021-10-15 13:15:49 +0000 UTC樟脑
2021-03-24 15:09:23 +0000 UTC樟脑
2021-03-24 14:45:41 +0000 UTC法界院等活堂
2020-12-12 15:32:07 +0000 UTCP_Rn_S
2020-12-08 19:47:37 +0000 UTCGM
2020-12-08 14:18:56 +0000 UTCトマーシュくるせぃ
2020-12-08 13:57:20 +0000 UTCwhitepig123
2020-12-08 13:43:21 +0000 UTC