引き続きリクエストコメント募集中 (以前いただいた日本のキャラの方もうしばらくお待ちください 描いたことどころか名前すら知らないキャラなので もうちょつとかかります) ただし ・必ず描くわけではありません(知らないキャラとか嫌いな作品のキャラは描きません) ・一つの絵に対してコメントは一度だけお願いします ・長文はご遠慮願います ---ENGLISH--- Now that I can draw Miko again, I am looking for requests again. ・I don't always draw the request illustration. (I don't draw characters I don't know or dislike) ・Please comment only once for one illustration. ・Please refrain from long sentences. I'm not good at English so I can't read long sentences.