I drew Raven after a long time. Originally I was thinking about drawing an R18 + illustration, but I had no idea. So if you want to see R18 + illustrations from Raven, please request a situation in the comments. ------------------------------------------------------------------------ 久しぶりにレイブンを描きたくなったけど とくにいかがわしいシチュエーションが思い浮かばなかったので 思い出し描き( ˘ω˘ )ちょっと童顔に描きすぎた ということでレイブンでこういういかがわしいのが見たいってリクエストありましたら コメントでよろしくおねがいします。