12月になりました、今月もよろしくおねがいします('ω'))) 今月は14日にヒルダのシーズン2が追加されるので司書ちゃん多目になる予感 最近サクナヒメをクリアしたので、そっちも何か描けたらなと思いつつも ----ENGLISH---- It's December. I look forward to working with you this month as well. By the way, Season 2 of Hilda will be added this month. So I will often draw a librarian this month.