ムーンクリアしました!ということでポケモンムーンからリラとルカリオのポケ姦です。 キャラもストーリーも良かったんですが、序盤の仲間呼びシステムだけが苦痛でした…。 リラはエメラルドにも登場するようなのでこちらもプレイしたいです! I've cleared Moon! So I drew Lila and Lucario from Pokémon Moon. The characters and story were good, but the companion calling system in the beginning was a pain... I've heard that Lira will also appear in Emerald, so I want to play that too!
Avery
2021-09-04 18:40:05 +0000 UTC