Alright..almost finished and this time for real (I think ^_^). Still need a name though maybe you got ideas. I did cut 2 renders because the chest area looked too weird in that angles but I think it is fixed by now. I have also made one together with some other boys so you know how tall he really is. さてさて...ほぼ完成して、今回は本格的に(と思う^_^)。しかし、まだ名前が必要です。胸のあたりが変な角度になってしまったので、2枚のレンダリングをカットしてしまいましたが、もう直ったと思います。また、他の男の子と一緒に作ったので、彼の背の高さが分かると思います。