ボーイッシュで可愛らしくて大好きな衣装です✨ 夏コミの本の表紙にする予定です! ○お知らせ 今年の夏コミもスペースがいただけました! 場所は、『1日目(土)東Dブロック 42b』です! まだスバルちゃん本とアクスタを出すことしか決まってませんが、当日に向けた準備も含めて、楽しんできます! また、ファンボの支援者の方に向けて何か出来れば…と考え中です💦 I love this outfit, it's boyish and cute. ✨ It will be used as the cover of a book of illustrations of Subaru-chan! ○Announcement. We have decided to participate in this year's Summer Comic Market! We will be at "Day 1 (Sat.) East D Block 42b"! We are planning to make a Subaru-chan book and acrylic figures! We are also thinking about what we can do for FUNBOX supporters.... 💦.
DelphinusFox
2023-06-13 15:13:30 +0000 UTCUnalik
2023-06-13 12:43:19 +0000 UTC