The next song is called "Something".
The original Kanghee has appeared after a long time. However, I feel like I failed to adjust the amount of this work..As expected, I think street Kanghee is good..I'm hooked on walking a skirt during the something choreography lol The upload is in 3-4 days!
次の曲はサムシングという曲です。
オリジナルのカンヒが久しぶりに登場しました。 ただ、今回の作業は少し分量調節に失敗した感じがあります..やっぱりストリートガンヒがいいような気もします..サムシングダンスの中でスカートを歩くことにハマりました。アップロードは3-4日後です!