ENG: β¨ What do you think of this new animation? π€π Do you want me to finish editing it and make the alternative versions? ππ₯ Or do you think I should work on a different animation? π€―
π Would it be worth bringing back the Ashi Ashi trend? π€©π£ Let me know in the comments! ππ¬
ESP: β¨ ΒΏQuΓ© les parece esta nueva animaciΓ³n? π€π ΒΏQuieren que termine de editarla y haga las demΓ‘s versiones alternativas? ππ₯ ΒΏO creen que deberΓa hacer otra animaciΓ³n? π€―
π ΒΏValdrΓ‘ la pena revivir el trend de Ashi Ashi? π€©π£ Β‘DΓ©jenme su opiniΓ³n en los comentarios! ππ¬
Vrivir
2025-04-04 02:58:15 +0000 UTCJohn
2025-04-03 21:25:35 +0000 UTC