ENG: To make this a tradition ๐ and celebrate the 2-year anniversary of this animation ๐, I decided to recreate it so you can enjoy it again with the new characters from my animations ๐โจ
Would you like me to do reworks of older animations? ๐ง๐ Let me know in the comments! ๐
ESP: Para hacerlo una costumbre ๐ y celebrar los 2 aรฑos de esta animaciรณn ๐, decidรญ recrearla para que puedan disfrutarla nuevamente con los nuevos personajes de mis animaciones ๐โจ
ยฟLes gustarรญa que hiciera reworks de animaciones viejitas? ๐ง๐ ยกDรฉjenme saber en los comentarios! ๐
Vrivir
2025-06-18 19:47:20 +0000 UTC