FR- ENFIN on laisse la nuit pour le matin. Je dois avouer que je commençais à avoir hâte. C'est beau les éclairages de nuit, mais ça double mon travail! Mais j’aime la petite ambiance matinale.
Et une Eva pas mal satisfaite :)
EN- FINALLY we leave the night for the morning. I must admit that I was starting to look forward to it. Night lighting are beautiful, but it doubles my work! But I like the little morning vibe.
And a pretty satisfied Eva :)
Manue Illustrations
2020-10-30 18:15:35 +0000 UTCKintiam
2020-10-30 12:46:04 +0000 UTCManue Illustrations
2020-10-30 12:35:26 +0000 UTCAndrewmyles
2020-10-30 12:06:29 +0000 UTC