SamuKata
Manueillustrations
Manueillustrations

patreon


Page 50-51

FR- ENFIN on laisse la nuit pour le matin. Je dois avouer que je commençais à avoir hâte. C'est beau les éclairages de nuit, mais ça double mon travail! Mais j’aime la petite ambiance matinale.

Et une Eva pas mal satisfaite :)

EN- FINALLY we leave the night for the morning. I must admit that I was starting to look forward to it. Night lighting are beautiful, but it doubles my work! But I like the little morning vibe.

And a pretty satisfied Eva :)

Page 50-51 Page 50-51

Comments

moi non plus je vois pas les semaines passer lol

Manue Illustrations

Déjà Vendredi 😱 je ne vois pas le temps passer 😅

Kintiam

thanks :3

Manue Illustrations

Nice comeupannce :)

Andrewmyles


More Creators