FR- J'avais cette image-là en tête depuis un moment... Je ne suis pas la première, ni la dernière, à illustrer quelque chose de similaire je pense... mais j'aime bien ^^
Rien de bien compliqué. J'aime beaucoup Midoriya et Ochako. Je pense qu'Ochako me fait penser à l'un de mes propres personnages.
EN- I had this image in my head for a while ... I'm not the first, nor the last, to illustrate something similar I think ... but I like it ^^
Nothing very complicated. I really like Midoriya and Ochako. I think Ochako reminds me of one of my own characters.
Manue Illustrations
2020-11-19 01:16:08 +0000 UTCJessika Smith
2020-11-18 18:55:50 +0000 UTCManue Illustrations
2020-11-18 16:06:48 +0000 UTCJennifer Schauner
2020-11-18 15:15:28 +0000 UTCManue Illustrations
2020-11-17 15:12:36 +0000 UTCManue Illustrations
2020-11-17 15:12:31 +0000 UTCAndrewmyles
2020-11-17 14:43:51 +0000 UTCKintiam
2020-11-17 13:24:49 +0000 UTC