FR- Petit dessin de mon sketchbook que j'ai fais ce matin pendant que je préparais à déjeuner. J'ai mis un peu de couleurs rapide. Un petit Fanart de My Hero Academia. J'ai enfin terminé la saison deux :) Ochaco et Izuku :3
EN- A little drawing from my sketchbook that I did this morning, while the breakfast was cooking. I added some colors very fast. A little fanart of My Hero Academia. I finally finished to watch season 2 :) Ochaco et Izuku :3
Manue Illustrations
2020-02-15 16:19:05 +0000 UTCAndrewmyles
2020-02-15 16:15:51 +0000 UTC