FR- Petit Fanart de Luz et King, de la série The Owl House.
Parfois quand je travaille, je mets une émission sur mon second écran. C'est ainsi que j'ai pu découvrir The Owl house. J'attends encore que la seconde saison soit disponible sur Disney +. Je risque aussi d'illustrer Eda, qui est sans doute mon personnage préféré.
note: Je travaille tranquillement sur de belles illustrations pour la série 'nuisette' du Tier romantic et 2 illustrations pour le tier Spicy. J'ai bien hâte de vous les montrer!
EN- Small Fanart of Luz and King, from the series The Owl House.
Sometimes when I'm working, I put a show on my second screen. This is how I was able to discover The Owl house. I'm still waiting for the second season to be available on Disney +. I would also like to illustrate Eda, who is undoubtedly my favorite character.
note: I am quietly working on beautiful illustrations for the romantic tier 'nightie' series and 2 illustrations for the Spicy tier. I can't wait to show them to you!
Manue Illustrations
2021-11-16 12:51:04 +0000 UTCKintiam
2021-11-16 09:27:38 +0000 UTC