FR- Surement mon personnage préféré de cette série, Eda, ' Owl lady'. Sa personnalité est vraiment intéressante et j'aime son design :)
Petite illustration simple avant d'embarquer dans celles plus poussées de décembre ^^
EN- Probably my favorite character from this series, Eda, 'Owl lady'. Her personality is really interesting and I love her design :)
Simple illustration before startinf on the more complex ones of December ^^
Kintiam
2021-12-04 21:55:21 +0000 UTC