Hey! hello everyone! ๐ hope you all are well! i'm still working on the audios of some pending animations.
Even now I have a new animation in process ๐ซ . and this intro is a bit complicated because it's POV style. and it must have voices....I just complicated my life xD jajaja
I hope you like the final result ๐ I'll keep you posted on how I'm progressing with all the content.
-------------------------------------------------SPANISH ------------------------------------------------Hey! hola a todos! ๐ espero que se encuentren bien! yo sigo trabajando los audios de algunas animaciones pendientes.
Incluso ahora tengo una nueva animaciรณn en proceso ๐ซ y esta intro si esta un poco complicada por ser estilo POV. y debe tener voces....yo solo me complico la vida xD jajajaj
Espero que el resultado final les guste!๐ los mantendrรฉ informados sobre como voy avanzando con todo el contenido.
G2414
2025-06-07 23:42:31 +0000 UTCTheAnonymousEntity84
2025-06-07 22:42:11 +0000 UTC