patreon
先週作成したエアリスをレンダリングしてみました。
魔晄をパーティクルで再現し、それをメインライトとして撮影してみました。
I rendered Aerith from the 3D model I created last week.
I recreated the mako energy using particles and shot it with that as the main light.
ogRayrei
rokazulu
nobody103
MCM3D
jrxxnge
lenstarproductions
MoreTorqual3D
啓太
Anton_HNZ
Taya Love
MovieMunchies65
NAKS
Aantara
Cool_guy
Ash🐝🐝
gaak11977
nekoarukobox
hozumi
MineDetector
Muti Papa
kita25252
saiso
NVmind
Poacher
ChipMood
Blacked Commissions
Rince
よこすじこよーて
LifeAmongCryptids
maximilo
peafish
MrRed1
sxg
PrincevulpineComics
ThanusDestroyer
Hauzen Special
AFatFlyingWhale
LenkuAss
玲萌
Mr. Trample Fantasy
Rantis
kurasan
Kireina Pinky Fox
aaassstaro
Fawnduu
MightyN7
OneArmedImmortal
Kirri
Mochipink
あきとかげ