-ENG Vers Below-
Hice esta blank cover que llevé a La Mole.
Desde chica me ha gustado esta serie y Bellota siempre ha sido mi favorita. Dibujé a Nonito con el uniforma de la serie "Z" por que lo adoro 💕
Después lo estaré compartiendo en mis otras redes pero primero con ustedes~
ENG
I made this blank cover that I took to La Mole.
I've loved this series ever since I was a kid, and Buttercup has always been my favorite. I drew Nonito in the uniform from the "Z" series because I love them sm 💕
I'll be sharing it on my other social media later, but first with you~