fanbox
実は古い絵を描き直したものなんです。 「穢集所」というテーマがとても好きなので、シリーズ描いてみようかな〜^_^ Actually, it is a redraw of an old picture. I really like the theme of "Filth Discard", maybe I will draw a series of it ~ ^_^ 其實是舊圖的重繪。 我很喜歡「穢集所」這個主題,也許會畫一個系列~ ^_^
paradox
ayato3d
Silver Qi
Vampyre
sum
AgroAlba
sisimru
The_Size_Dari~
Maximoose
Meon
Proximity Chat
JiKay
IlluzionArts
Harkart
Die Alriks
HeartleighVA
OLなな
LeikfazAI
xinxiu
FriendRequestReviews
BluBerrey
mysecondfamily
Claro3DCG
kuwsh
QueenSqueeks
sakuremi
Growhappy
Coolcakes
Chanifge
つるみ かざね
Nymfy
AIBeautiful274
denizen1414
Chicobo
業禍out
Artofmover
thegentlemanscollection
Elzbietä
TGComics
もっちょ
Deluded
LordIcon
DanIsTheMan262
madeverette
sosiskaba6y
Ricepirate
しーかー
BonerBob
FoxyDoll404
nevobaster